جزوه 92 پویشی برای حمایت از دانش‌آموزان مستعد مناطق کم‌برخوردار - جزوه

پویش حمایت از دانش‌آموزان استعداد درخشان مناطق کم‌برخوردار از سوی دانشگاه تهران آغاز شد.

به گزارش ایسنا، پویش حمایت از دانش‌آموزان استعداد درخشان مناطق کم‌برخوردار، با همکاری باشگاه دانش‌آموزی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان آغاز شد.

باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران در نظر دارد با هدف شناسایی و ارائه خدمات به دانش‌آموزان کم‌برخوردار در سراسر کشور به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار و فاقد امکانات طرح‌ها و ایده‌هایی را اجرا کند. در این راستا از هرگونه همکاری داوطلبانه دانشجویان مستعد، اعضای هیئت علمی خیرین و حامیان حقیقی و حقوقی استقبال می‌کند.

گروه هدف در این پویش دانش‌آموزان استعداد درخشان در مقطع اول و دوم متوسطه در مناطق کم برخوردار کشور به ترتیب اولویت‌های اعلام شده توسط سازمان ملی استعداد درخشان و کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

حوزه‌های مشارکت و همکاری شامل تولید محتوا، فعالیت‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای، فعالیت‌های آموزشی و مشاوره‌ای، فعالیت‌های اجرایی طرح‌ها و پویش‌ها، برقراری ارتباط با سازمان‌های دولتی و غیردولتی و خیرین جهت جلب مشارکت آنها، مشارکت در پویش‌ها و پرداخت هزینه‌های مربوطه و تأمین ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار اعلام شده است. واریز وجه نقد برای تأمین لوازم‌التحریر، کتاب، تبلت و سایر ملزومات تحصیلی، ‌تهیه رایانه و تبلت نو یا دست دوم قابل استفاده، ارسال کتاب‌های کمک آموزشی نو یا قابل استفاده، ارسال لوازم‌التحریر یا سایر ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان است.

این پویش از ۲۴ شهریور آغاز شده و تا هفتم مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام دانشگاه تهران، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران و تکمیل فرم‌ مربوطه، آمادگی خود را برای همکاری اعلام‌ کنند.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 280 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها