جزوه 92 مشکلات مهدهای کودک احصاء و بررسی می‌شود - جزوه

 معاون وزیر و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، «شیوه نامه اجرایی فرآیندهای امور جاری مهدهای کودک» را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، به منظور تسریع و تسهیل امور جاری مربوط به مهدهای کودک در دوره انتقال از سازمان بهزیستی کشور به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، «شیوه نامه اجرایی فرایندهای امور جاری مهدهای کودک»، از سوی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

براساس این شیوه نامه، لازم است؛ مدیران کل ادارات آموزش و پرورش استان ها ضمن ایجاد دبیرخانه کارگروه استانی در اداره مدارس و  مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و فعال کردن کارگروه انتقال استانی، نسبت به رفع مشکل مهدهای کودک استان اقدام و نتیجه را به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، ارائه کنند.

در این شیوه نامه آمده است؛ سایر درخواست‌های مؤسسان مهدهای کودک که طبق این شیوه نامه قابل بررسی در کارگروه انتقال استانی نیست از قبیل؛ پرونده های بلاتکلیف در ادارات بهزیستی استان و…. با قید فوریت احصاء و جهت اخذ تصمیم نهایی از طریق دبیرخانه کارگروه استانی به دبیرخانه کمیته انتقال کشوری ارسال شود.

متن کامل این شیوه نامه را اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 252 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها