جزوه 92 قادری: رتبه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دانشگاه استادیاری است - جزوه

یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تاکید کرد: رتبه ایشان در دانشگاه استادیاری است و برای چندین سال نتوانسته پایه سنواتی خود را دریافت کند.

به گزارش ایسنا، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش اگرچه یک وزارت اقتصادی نیست، ولی گردش مالی در آن از وزارتخانه های اقتصادی بیشتر است، به صندوق ذخیره فرهنگیان، کلاس های کنکور و تقویتی نگاهی کنید، این موضوع مدیری را طلب می کند که حداقل سابقه کار اقتصادی در حوزه های مدیریتی داشته باشد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: وزارت آموزش و پرورش باید برای دیگر وزارتخانه های دیگر نیروی انسانی تامین کند، یکی از ادعاهای فرهنگیان نسبت به ما این است که چطور نمی توانیم از خود بدنه آموزش و پرورش یک نیرو به کار بگیریم؟ نیروی خارج از آموزش و پرورش تخصص و تجربه کاری را ندارد، رتبه ایشان در دانشگاه استاد یاری است و برای چندین سال نتوانسته پایه سنواتی خود را دریافت کند.

قادری مدعی شد: ایشان را در هیات مدیره مجتمع فرهنگی رضوی نپذیرفتند و ایشان با وتو به این مجموعه راه پیدا کرده است و ادامه کار ایشان هم با وتو بوده است، می گویند ایشان به آقای رییسی نزدیک است این شرط کافی و شرط لازم هم نیست، باید حداقل ها را داشته باشد، بحث رتبه بندی فرهنگیان، جذب نیروی انسانی، بحث معیشتی فرهنگیان و …موضوعاتی است که به نیروی دارای تجربه نیاز دارد.

قادری ابراز عقیده کرد: مجموعه فرهنگیان افراد نکته سنجی هستند و در وزارتخانه از هر کاهی کوه می سازند، کوچکترین اشتباه وزیر آموزش و پروش می تواند برای کشور و نظام هزینه ایجاد کند، این وزارتخانه محل آزمون و خطا نیست، با زندگی بیش از ۵۰ میلیون افراد جامعه سر و کار دارد، مخالفت ما برای خود وزیر پیشنهادی هم سازنده است، ایشان در این مدت حاشیه های زیادی داشتند.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 248 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها