جزوه 92 تقدیر وزیر آموزش و پرورش از ایسنا - جزوه

وزیر آموزش و پرورش با ارسال لوحی از اطلاع‌رسانی و تلاش ایسنا در حوزه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، متن لوح تقدیر محسن حاجی میرزایی خطاب به مدیر عامل ایسنا به شرح زیر است:

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

برادر گرانقدر جناب آقای علی متقیان

مدیر عامل محترم خبرگزاری ایسنا

با سلام و تحیت

نقش آفرینی در عرصه گسترده اطلاعات و ارتباطات و راهبری ، هدایت و مدیریت جریان های فکری و خبری و ایجاد موج امید در مخاطبان و دریافت و انتشار اطلاعات با ابتنای بر اصول عدالت ، صداقت ، شفافیت و امانتداری ، رسالت خطیری است که بر دوش اصحاب رسانه نهاده شده است.
بی تردید اطلاع رسانی فراگیر سیاست ها ، آگاهی بخشی به ذی نفعان و دستیابی به رهیافت رشد، بالندگی و تعالی آموزش و پرورش کشور، در گرو درایت ، تعادل اثربخش و همکاری دوسویه با رسانه های متعهد و تلاش های متخصصانه مدیران کارآمدی است که با خلق فرصت های بدیع و همت والای خویش ، موجبات سرافرازی تظام مقدس تعلیم و تربیت را فراهم می نمایند.
لذا فرصت را مغتنم شمرده در آستانه روز”خبرنگار” ضمن تبریک این روز فاخر، از احساس مسئولیت، همراهی و اهتمام مجدانه حضرت عالی در پیشبرد اهداف و اعتلای این عرصه خطیر، به ویژه در دوسال اخیر، تقدیر و تشکر می نمایم.
سلامت، سعادت و توفیق روزافزونتان در استمرار خدمات ارزشمند به بزرگترین دستگاه اجرایی کشور را از پیشگاه حضرت حق تعای مسالت می نمایم.

محسن حاجی میرزایی

وزیر آموزش و پرورش»

گفتنی است، صادقی، معاون امور رسانه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش امروز به نمایندگی از وزارتخانه با حضور در ایسنا لوح وزیر را به مدیرعامل تقدیم کرد.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 218 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها