جزوه 92 برگزاری هیأتهای حضوری و غیرحضوری دانش‌آموزان در ایام محرم - جزوه

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، در آستانه ماه محرم، از برگزاری هیأتهای دانش آموزی انصار المهدی(عج) به صورت حضوری و مجازی، با حال و هوای ویژه‌  دانش‌آموزی، خبر داد.

به گزارش ایسنا، هیأت های دانش‌آموزی انصار المهدی(عج) همه ساله از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سراسر کشور، برگزار می‌شود.  امسال نیز در آستانه ماه محرم و مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، این هیأت ها، با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا با اجرای دستور العمل‌های بهداشتی ویژه دانش‌آموزان در اکثر استان‌های کشور، به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مجموعه کتابهای «ره نامه»، به منظور مدل سازی تربیتی هیأت دانش آموزی و آموزش آداب هیأت داری با عناوین کارکرد های تربیتی، تشکیلاتی و اجتماعی هیأت، موانع و گره های ذهنی تأسیس و برگزاری هیأت، شاخصه های هیأت دانش آموزی ، ساختار تشکیلاتی هیأت دانش آموزی، هیأت و کادر سازی، نقش مربی در هیأت دانش آموزی و عوامل عدم رشد و پیشرفت هیأت، نگارش شده که در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، بر این اساس، سایت هیأت دانش آموزی انصارالمهدی با نام انصاریها به نشانی ansariha.ir  مرجع آموزش، تبلیغات، گزارش هیأت انصارالمهدی کشور، ارائه بسته های محتوایی(شعر و سبک و سخنرانی متناسب با ذائقه نوجوان) است که نوجوانان علاقه مند می توانند با مراجعه به این سایت بسته های محتوایی مناسب هیأت های دانش آموزی را دریافت کنند.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر ۱۴هزار آموزشگاه متوسطه دوره اول و دوم در کشور تحت پوشش برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان هستند.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 224 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها