جزوه 92 برگزاری «مسابقات انتخابی تیم ایران» جهت حضور در مسابقات قرآن دانش آموزان جهان اسلام - جزوه

مسابقات انتخابی تیم جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام برگزارشد.

به گزارش ایسنا، مسابقات انتخابی تیم جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام در شهرری(کانون فرهنگی و هنری سمیه) به صورت مجازی و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مسابقات ۳۳ نفر از دانش آموزان برتر در رشته قرائت و حفظ قرآن کریم به صورت مجازی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات اول هر رشته به تفکیک دختران و پسران برای حضور در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می شود، راه می یابند.

بر این اساس، سایر دانش آموزان شرکت کننده نیز منتظر وصول دعوت نامه از سایر کشور ها خواهند بود تا پس از قطعی شدن برگزاری مسابقات زیر ۱۸ سال با نظر «مرکز قرآن سازمان اوقاف امور خیریه» و «دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم»، مقدمات حضور آنان در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم زیر ۱۸ سال سایر کشورها فراهم شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ اسامی دانش آموزان برگزیده متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 245 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها