جزوه 92 بازبینی کتب درسی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت - جزوه

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از بازبینی کتب درسی در حوزه فرهنگ، ایثار و شهادت خبر داد .

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی در حاشیه آیین افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمداره، اظهار کرد: خوشحالم که دبیرخانه این جشنواره، دائمی شد. آموزش و پرورش باید نگاه بلندمدت و عمیق نسبت به این موضوع اساسی داشته باشد. 

وی افزود: وقتی مقام معظم رهبری تعبیر مکتب را برای مجموعه شهید سلیمانی و ابعاد زندگی ایشان به کار می‌برند، نشان می‌دهد که نیازمند کار عمیق و طولانی مدت در این حیطه هستیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در همین راستا در ابعاد و موضوعات جشنواره علمدار مشمول تغییرات جدید شد، گفت: ابعاد مختلف این مکتب استخراج و به عنوان محورهای اصلی جشنواره درنظر گرفته شد. این تنها یک برنامه برای ترویج مکتب شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیاری در آموزش و پرورش داریم. ظرفیت کتاب‌های درسی به بهترین شکل ممکن مورد توجه است و بازبینی مجدد، دقیق و عمیقی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت با کمک بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس انجام خواهد شد. ما تحلیل می‌کنیم و اگر خلائی وجود داشته باشد قطعا آن را پر می کنیم. 

کاظمی تاکید کرد که ظرفیت جشنواره ها و یادواره ها، بسیار مهم و عمیق هستند که از آنها استفاده خواهیم کرد. تشکل‌های دانش آموزی و مناسبت های مختلفی که وجود دارد به آموزش و پرورش این فرصت را می‌دهد که از این موقعیت های تربیتی بیشترین استفاده را برای انتقال و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار انجام دهد.

انتهای پیام 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 200 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.