جزوه 92 ایری: جوانان برومند می‌توانند تغییر ایجاد کنند - جزوه

یک عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: تاکنون در هیچ مقطعی شخص رئیس جمهور اعلام حمایت از وزیر خود نکرده و نگفته است که در شورای عالی فرهنگیان حضور می‌یابد که این حاکی از حمایت تام وی از وزیر پیشنهادی است که باید به این انتخاب رئیس جمهور اعتماد کنیم.

به گزارش ایسنا، عبدالجلال ایری در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر آموزش و پرورش گفت: بعد از گذشت ۴۲ سال در نقطه‌ای هستیم که فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان ناراضی هستند. در این برهه از زمان نمی‌طلبد که فکر جدید یا رویکرد جدیدی اتخاذ کنیم؟ بحث‌های اقتصادی و زیرساختی ما همه به اینجا ختم می‌شود که ما نیازمند تغییر اساسی هستیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: این تغییر به دست کسانی می‌تواند انجام بشود که شاکله این کار در آنها وجود دارد. جوانان برومندی که می‌توانند تغییر را ایجاد کنند. ۱۰ سال است که رتبه‌بندی فرهنگیان در کشور مطرح است. وضعیت کرونا به شکلی است که تعداد زیادی از دانش‌آموزان ما ترک تحصیل کردند. شرایطی که در جامعه با آن مواجه هستیم بسیار بغرنج است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس، چالش اصلی وزارت آموزش و پرورش را مشکلات بودجه‌ای دانست و گفت: کسری بودجه یکی از مشکلات اساسی ماست. آموزش و پرورش ما بدون تجهیزات آموزش می‌دهد و در وضع بودجه‌ای موجود ۹۵ درصد منابع اعتباری آن برای فرهنگیان و تنها ۵ درصد آن برای مدارس است.

ایری افزود: تاکنون در هیچ مقطعی شخص رئیس جمهور اعلام حمایت از وزیر خود نکرده و نگفته است که در شورای عالی فرهنگیان حضور می‌یابد که این حاکی از حمایت تام وی از وزیر پیشنهادی است که باید به این انتخاب رئیس جمهور اعتماد کنیم. رسالت ما تبعیت از رهبری و قدم برداشتن در مسیر گام دوم انقلاب است و ما باید این فرصت را به وزیر پیشنهادی بدهیم.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 221 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها