جزوه 92 آغاز مسابقات کشوری قرآن ویژه دانش‌آموزان و معلمان مدارس استثنایی از سوم شهریور - جزوه

شانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت همکاران آموزش و پرورش استثنایی، سوم تا شانزدهم شهریور به میزبانی استان خراسان رضوی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در دو بخش دختران و پسران از ۳ شهریورماه آغاز و تا ۱۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت و با توجه‌به محدودیت‌های ایجاد شده بر اثر شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت حضوری، تمام مراحل اجرایی و داوری به صورت غیرحضوری و ارتباط تصویری آنلاین است.

بر اساس این گزارش، مسابقات قرآن دانش‌آموزان در گروه‌های آسیب‌دیده بینایی، جسمی-حرکتی، آسیب‌دیده شنوایی و با نیازهای ویژه ذهنی و طیف اتیسم در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ قرآن، حفظ مکتوب، مداحی، اذان، مفاهیم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، همچنین مسابقات فرهنگیان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور از ۱۴ شهریورماه با حضور مجازی همکاران فرهنگی شاغل در آموزش‌وپرورش استثنایی به مدت ۳ روز و در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها