جزوه 92 آغاز عضویابی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و جشنواره «جام انسجام» - جزوه

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، فراخوان تشکیلاتی با نام «جام انسجام» یعنی «جنبش ابتکارات مدرسه‌ای انسجام در معرفی، تبلیغ و عضوگیری در انجمن‌های اسلامی مدارس» آغاز شد این جشنواره فرصتی برای بهره برداری از دستاوردهای خلاقانه‌ دانش‌آموزان به کمک طرح انسجام و عضویابی دانش آموزان در انجمن اسلامی است.

به گزارش ایسنا، هر ساله عضوگیری انجمن‌های اسلامی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس شروع می شود و در طول سال ادامه دارد و زمان مطلوب آن تا اواخر مهر است.

عضوگیری، اولین اقدام انجمن اسلامی مدرسه است و پایه و اساس اتصال بین انجمن‌ها با یکدیگر، در یک شهرستان، یک استان و بین تمامی استان‌ها به شمار می‌رود. به عبارتی با اجرای طرح انسجام در مدارس، شبکه دانش آموزی سراسر کشور تشکیل شده و سطوح دانش آموزی تشکیلاتی اعم از اعضای عملیات شهری، اعضای قرارگاه استانی و اعضای قرارگاه ملی معنا پیدا می‌کنند.

دانش آموزانی که در انجمن های اسلامی دانش آموزان عضو می شوند طی فرآیند تربیتی و تشکیلاتی، تبدیل به نیروی ارتقا یافته خواهند شد که توانایی پذیرش مسئولیت‌های بزرگ‌تر را در سطح شهرستان و استان خواهند داشت؛ بنابراین کیفیت عضوگیری، تأثیر به سزایی در سطح زنجیره‌ نیرویی تشکل دارد.

جهت شناساندن انجمن اسلامی به عموم دانش آموزان، جشنواره جام انسجام «جنبش ابتکارات مدرسه‌ای انسجام در معرفی، تبلیغ و عضوگیری در انجمن‌های اسلامی مدارس» با شعار تبلیغات، عضو گیری و سازماندهی، ویژه دانش آموزان و مربیان سراسر کشور برگزار می شود.

دانش آموزان و مربیان با شرکت در این جشنواره به عبارتی انجمن اسلامی را به سایر دانش آموزان که به تازگی می خواهند عضو این تشکلات انقلابی شوند معرفی می کنند.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در قالب کلیپ، انیمیشن، موشن استاپ، پادکست، پوستر، ایده پردازی، سناریو نویسی، نشریه، روزنامه دیواری، رادیو انجمن، شیوه نامه دانش آموزی با موضوعاتی از جمله  «معرفی انجمن اسلامی» ، «چرا انجمن اسلامی» و «چرا کارگروهی و تشکیلاتی» به این جشنواره ارائه کنند تا سایر دانش آموزان نیز با فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آشنا شوند.

این جشنواره جوایز نفیسی را به همراه خواهد داشت و از تولیدات استان ها بستگی به تعداد و کیفیت آنها  تا سقف ۵میلیون تومان حمایت خواهد شد و از ۲۰ دانش آموز و مربی برتر در این جشنواره تقدیر خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ مهلت ارسال آثار از اول لغایت ۳۰مهر است و شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند آثار خود را  در پیام رسان بله به نشانی @anjomane_eslami313 ارسال کنند.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 267 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.