جزوه 92 آخرین روند ثبت نام معلمان و دانش آموزان درجشنواره «تولید محتوای الکترونیکی» - جزوه

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از ثبت نام بیش از ۷۵۰۰ نفر از معلمان، هنرآموزان، دانش‌آموزان، هنرجویان، دانشجو معلمان و مؤسسات خصوصی تولید کننده محتوا در«دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی» خبر داد.

به گزارش ایسنا، تاکنون بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از معلمان، هنرآموزان، دانش‌آموزان، هنرجویان، دانشجو معلمان و مؤسسات خصوصی تولید کننده محتوا در این دوره از جشنواره تولید محتوای الکترونیکی، ثبت نام کرده اند که از این تعداد، بیش از ۶ هزار اثر، در بخش‌های معلمان، دانش‌آموزان، هنرجویان و هنرآموزان، بارگذاری شده است.

بر این اساس، زمان ثبت نام در «دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی» ویژه معلمان، کارکنان آموزشی شاغل در ادارات، هنرآموزان، هنرجویان، دانشجو معلمان، دانش آموزان و مؤسسات و شرکت‌های تولیدی از ۲۵ اردیبهشت تا پایان مهرماه است.

علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط و چگونگی شرکت در جشنواره و بارگذاری آثار و محصولات تولیدی می‌توانند به «وبگاه جشنواره تولید محتوا در شبکه ملی رشد» به آدرس www.roshd.ir مراجعه کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ با توجه به محدودیت قالب‌های فنی و محتوایی اعلام شده در «دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی»، از سوی دفاتر تألیف کتاب‌های آموزش عمومی و متوسطه نظری؛ و فنی وحرفه ای و کاردانش در پذیرش آثار جشنواره، ضروری است؛ شرکت‌کنندگان، در انتخاب موضوعات مورد نیاز کتاب‌های درسی و انطباق آثار تولیدی درمحدوده موضوعات، دستورالعمل جشنواره را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها