جزوه 92 دانلود جزوات نکته تست زیست شناسی نظام قدیم - جزوه

دانلود جزوات نکته تست زیست شناسی نظام قدیم

 

جزوات نکته تست زیست شناسی نظام قدیم توسط جناب مهدی غفوری در چهار جزوه به صورت کاملا کاربردی و خلاصه تهیه و تدوین شده است. مرور ریست شناسی به سبک تست های چالشی و نکات جمع بندی طلایی می باشد. برای دانلود جزوات نکته تست زیست شناسی نظام قدیم  به ادامه مطلب بروید.

زیست شناسی یک  درس مفهومی است  که باید مفهومی هم  این درس را مطالعه کرد،  نباید زیست شناسی رو فقط حفظ کرد  باید مباحث را بفهمید، باید تا حد امکان عمیق ومفهومی بخوانید. در این درس  هرداوطلب و دانش آموزی که  تسلط بیشتری داشته باشه،بهترین نتیجه را در تست زنی خواهد گرفت و نکته مهم دیگر اینکه  تست هایی رو که اشتباه حل میزنید را باید چندین بار حل کنید و مرور کنید  تا به خوبی ملکه ذهنتان شود. کلیه مباحث و مطالب کتاب درسی زیست شناسی در همه ی پایه ها مهم هستند و باید مفهومی و متمرکز مطالعه و تثبیت شوند. تمامی  نکات کلیدی و مهم را یادداشت کنید. بعد از مطالعه حتما درباره آنچه خوانده اید، تفکر کنید. بدین طریق متوجه می شوید که در کدام قسمت ها  ایراد دارید و کجا رو خوب یاد گرفتید و کدام قسمت درس  هنوز میلنگد و به طور کامل همه ی اشکالاتتان  را متوجه میشوید. اما یه نکته بسیار حائز اهمیت در کنار مطالعه کتاب درسی استفاده از یک جزوات استاندارد می باشد که جزوه مورد نظر در اینجا به شما عزیزان توصیه می شود.

این جزوه ویژه نظام قدیم بوده و در عین کم حجم بودن بالای ۲۵۰ نکته را پوشش می دهد، که خارج از این ۳ حالت نبوده :
۱) نکات پرتکرار کنکور های سراسری ۹۱ تا ۹۷
۲) نکات ناب و احتمالی کنکور امسال(۹۸)
۳) نکات پوششی مطالب گذشته ویژه مرور و جمع بندی سریع
شیوه نگارش این جزوه با تمام جزوات موجود فرق داره، به این صورت که در ابتدا برای یادگیری نکات یک پرسش دو گزینه ای مطرح شده که پاسخ کلیدی این پرسش ها در انتهای جزوه آورده شده و سپس برای پرسش های مهمتر و احتمالی تر مجموعه از نکات جمع بندی ارائه شد، در انتهای جزوه تکالیف حاوی سوالات احتمالی کنکور ۹۸ بررسی شده است.وجود این ویژگی ها این جزوات را تبدیل به قوی ترین جزوات جمع بندی زیست شناسی کنکور سراسری کرده است.

ویژگی های جزوات جلسه اول ودوم نکته تست:
۱) نکته تست های جامع و ترکییبی همراه با تصاویر و دسته بندی های بینظیر
۲) ذکر نکات احتمالی کنکور ۹۸ در قالب درسنامه های کوتاه و پرحجم
۳) دو بخش تکلیف برای تثبیت مطالب جزوه همراه با پاسخ
۴) پوشش مهمترین فصل های کنکور زیست شناسی با توجه به آنالیز فوق حرفه ای کنکور های ۹۵ تا ۹۷

لطفا در برنامه مطالعاتی خود حتما این جزوات کاربردی را هم قرار دهید.

 

جزوه جلسه سوم نکته تست:
این جزوه مجموعه ای بی نظیر از نکته تست های احتمالی کنکور هست که به جرأت میتونم بگم، با خواندنش حداقل ۱۵ درصد رشد درصدی در درس زیست خواهید یافت!
به دلیل اهمیت بالای مباحث و موضوعات موجود در این جزوه، حجم جزوه کمی زیاد شد.(۶۶ صفحه)
جزوه این جلسه حاوی بیش از ۳۰۰ سوژه تستی و احتمالی است که اکثر این موارد در کنکور های اخیر یا به شدت تکرار شده اند و یا احتمال طرح بالایی خواهند داشت.
تذکر۱: لطفاً جزوه ضمیمه بکرزایی را همراه جزوه این جلسه با دقت مطالعه کنید.
تذکر ۲: فایل جمع بندی دست نوشت هم در قالب یک PDF قرار میگیره تا دسترسی شما عزیزان به جزوه با کیفیت بالاتری انجام بشه.

۳ فایل ضمیمیشه شده که فایل اول نکته تست جلسه سوم هست(۶۷ صفحه) فایل دوم ضمیمه نکته تست جلسه سوم با نام جزوه “رفع ابهام بکرزایی” هست و فایل سوم دست نوشته های موجود در جزوه هست که با کیفیت بالاتر در قالب یک فایل پی دی اف در دسترس قرار گرفته.

 

ویژگی های جزوه جلسه چهارم نکته تست زیست:
جزوه جلسه چهارم بی شک یکی از قوی ترین منابع جمع بندی جانوری خواهد بود، در این جزوه به بررسی ۴ مبحث پرتست و پر اهمیت یعنی: گوارش+حرکت+تنظیم محیط داخلی+هورمون پرداختیم.
این جزوه ۴۰ صفحه ای حاوی بیش از ۲۵۰ سوژه طرح تست در قالب تست و نکته و درسنامه است که شما را در دوران جمع بندی برای رسیدن به درصد بالا یاری خواهد داد.
در انتهای جزوه طبق عادت همیشگی تعدادی تکلیف به صورت آزمون قرار گرفته که سعی کردیم در این تمرین ها سوالات کنکور امسال رو هم پیش بینی کنیم.

 

کلاس خصوصی آنلاین زیست شناسی با نفرات برتر آزمون سراسری. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کن

با مرکز مشاوره سایت کنکور ، معلم خصوصیت رو از بین رتبه برترهای کنکور انتخاب کن

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 279 views بار دسته بندی : جزوات زیست شناسی تاريخ : 19 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها

، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،