جزوه 92 دانلود جزوه جمع بندی تصویری زیست شناسی - جزوه

جزوه جمع بندی تصویری زیست شناسی، برای داوطلبین و دانش آموزان گرامی در ۵ صفحه به طور کاملا خلاصه و کاربردی تهیه گردیده است. و در اختیار شما گرامیان قرار گرفته است. لطفا برای دانلود جزوه جمع بندی تصویری زیست شناسی به ادامه مطلب بروید.

دانلود جزوه جمع بندی تصویری زیست شناسی

طراحان کنکور از تصاویر و شکل‌های کتاب درسی هم سوالاتی را برای به چالش کشیدن داوطلبان طرح می کنند و هر سال چندین سوال را از تصاویر طراحی میکنند. درهنگام مطالعه کتاب درسی هر تصویری که دیدید به نکات موجود در آن تصویر توجه کنید و آن‌ها را مطالعه کنید. قبل از امتحانات و آزمون‌ها با مرور نکات مهم تصاویر کتاب درسی تان و همچنین مطالعه ی جزوه جمع بندی تصویری زیست شناسی بر روی تمامی مفاهیم و نکات تصویرهای داخل کتاب تسلط لازم را بدست میاورید.

نکات مورد توجه !

نکاتی که از تصاویر کتاب مهم هستند را با توجه به این جزوه که در اختیارتان قرار دارد مشخص کرده و یادداشت کنید. برای مثال فصل اول کتاب زیست شناسی پایه دهم تصویر مربوط به سطوح متفاوت حیات را نشان می دهد و نکات مهمی را در بر می گیرد. فصل دوم با گوارش و جذب مواد در کتاب درسی پایه دهم ادامه پیدا میکند و در مورد یاخته جانوری و غشای یاخته را شامل می شود. همچنین زیست شناسی پایه دوازدهم شامل عناوینی مانند مولکول‌های اطلاعاتی – جریان اطلاعات در یاخته – انتقال اطلاعات وراثتی – از انرژی به ماده – فناوری‌ای نوین زیستی و رفتارهای جانوران می‌باشد.

با توجه به  اهمیت تصاویر کتاب های زیست شناسی، استفاده از جزوه جمع بندی تصویری زیست شناسی مکمل کتاب و برنامه ی مطالعاتی تان باعث می گردد تا تسلط بهتری بر روی تصاویرمهم و کنکوری کتاب درسی داشته باشید و نتایج دلخواهتان را در کنکور و امتحانات و حتی آزمون‌های آزمایشی بدست بیاورید. به هیچ عنوان هم از مرورهای منظم غافل نشوید.

 

کلاس خصوصی آنلاین زیست شناسی با نفرات برتر آزمون سراسری. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کن

با مرکز مشاوره سایت کنکور ، معلم خصوصیت رو از بین رتبه برترهای کنکور انتخاب کن

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 472 views بار دسته بندی : جزوات زیست شناسی تاريخ : 23 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.