جزوه 92 جزوه دین و زندگی جامع کنکور (ترکیبی و مفهومی) - جزوه

جزوه دین و زندگی جامع کنکور به صورت کاملا ترکیبی و مفهومی توسط جناب مهدی غفوری در ۴۱۲ صفحه، تهیه و تایپ و اسکن شده است. این جزوه فوق العاده، شامل تمامی نکته و تست دین وزندگی کنکور می باشد. جهت دانلود جزوه دین و زندگی جامع کنکور  به ادامه مطلب بروید.
جزوه دین و زندگی جامع کنکور (ترکیبی و مفهومی)

اهمیت درس دین و زندگی برای قبولی در رشته های تاپ و عبور موفق از آزمون کنکور از هیچ دانش آموزی پنهان نیست، سال هاست که دیگر تکنیک های روتین، پاسخگوی سوالات مفهومی و کتاب محور درس دینی نیستند، هر دانش آموزی برای موفقیت در این درس قبل از هر تلاشی باید با مسیر مشخص پیشروی این درس آشنا شود، در این جزوات ضمن بررسی تمام نکات مهم متون کتاب درسی سعی بر این بوده که روش های نوین یادگیری و کلیدی ترین و در عین حال آسان ترین راه های یادگیری متن و آیات دین و زندگی سه سال دبیرستان را برای شما عزیزان ارائه دهیم. پس از مطالعه جزوات شما به هیچ منبعی برای مطالعه دینی نیاز نخواهید داشت لذا مستقیما وارد مرحله تست زنی شوید و آموخته های خود را در تست زنی تثبیت نمایید.

هنگام مطالعه درس دین و زندگی متن کتاب درسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. داوطلبین و دانش آموزان سختکوش باید متن کتاب درسی خود را به دقت و با تمرکز مطالعه کنند. در ضمن اینکه مطالعه سؤالات مربوط به اندیشه، تحقیق و تفکر در آیات را فراموش نکنند. این عزیزان در حین اینکه متن درس را دقیق مطالعه می کنند، می توانند مطالب یا کلمات مهم بسیار ضروری را مشخص و خط کشی کنند.این کار در مرورهای بعدی کمک بسیاری می‌کند و در دفعات دیگر سریع‌تر نکات مهم را مرور می کنند. آیات را به‌همراه ترجمه و پیام آن‌ها مطالعه کنید. مخصوصا برای مطالعه پیام آیات می‌توانید از این جزوه کمک آموزشی کاربردی نیز استفاده نمایید. تست‌زنی در درس دین و زندگی اهمیت زیادی دارد. ولی در این درس قسمت اعظم زمانی که اختصاص می‌دهید باید صرف خواندن و مرور شود. تنها درصدکمی از وقت مطالعه آن را به تست زدن اختصاص دهید. همچنین توجه کنید که درس دین و زندگی با ضریب ۳، بعد از ادبیات مهم‌ترین درس عمومی است. به‌طور میانگین از آیات،  ۱۵ تست و متن درس، اشعار و احادیث و روایات هم  ۱۰ تست  آورده می شود. با مطالعه این جزوه نیازهای شما به یک منبع استاندارد آموزشی معتبر در کنار کتاب درسی کاملا برآورده می شود. و ارتباط خاصی با مباحث و بخش های متفاوت کتاب درسی می توانید برقرار کنید. و می توانید مفهوم کلی، هدف درس و تسلط بر متون کتاب را کسب نموده ودر درک مفهوم آیات، ترجمه آن‌ها و هدف هر آیه بمهارت خاصی دست یابید. البته از روایات، اشعار و ارتباطشان با مفهوم درس هم نباید غافل شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : جزوات دین و زندگی تاريخ : 19 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.