جزوه 92 جزوه خلاصه جامع و کامل دین و زندگی پایه یازدهم - جزوه

جزوه خلاصه جامع و کامل دین و زندگی پایه یازدهم دوره دوم متوسطه منطبق بر کتاب درسی توسط خانم اعظم سادات محسن پور در ۵۵ صفحه برای کتاب درسی دین و زندگی تهیه و تدوین شده است. برای دانلود جزوه جامع وکامل دین و زندگی پایه یازدهم  به ادامه مطلب بروید.

درس دین و زندگی نیاز به مطالعه فراوان دارد، بنابراین بهتر است بارهاخوانده شود  تا نکات ریزش را بفهمید و تسلط بیابید. در این درس بیش از یادگیری ، حفظ کردن نتیجه می‌دهد بویژه در بحث آیات و روایات، حتی متن درس‌ها هم باید حفظ شود. دین و زندگی جز درس هایی است که به تکرار و تمرین زیادی احتیاج دارد. اگر نگاهی به سوالات کنکور بیاندازید متوجه خواهید شد که حدود ۷۰ درصد سوالات را آیات و احادیث تشکیل می دهند و این نشان دهنده ی اهمیت آیات و احادیث می باشد. برای مطالعه درس دین و زندگی به چند موضوع توجه نمایید:

  • متن کتاب درسی بسیار مهم است، خط به خط متن کتاب درسی را مطالعه کنید و قسمت های مهم را برای خودتان مشخص کنید و زیر آن را خط بکشید و یا با ماژیک هایلایت کنید این کار به شما کمک میکند که برای دفعات بعدی سریع تر بتوانید نکات مهم را مرور کنید.
  • به سراغ آیات کتاب درسی خود رفته و آنها را کامل یاد بگیرد و سعی کنید تجزیه و تحلیل شان کنید و رابطه آنها را با متن کتاب پیدا کنید.
  • احادیث کتاب اهمیت بالایی دارند و یاد گیری آنها نیز مهم هستند حتما هم حدیث و هم منبع آن را به خوبی یاد بگیرید.

با کمک این جزوه آموزشی که خلاصه رتبه برترها هم می باشد می توانید در مطالعه دین و زندگی  یازدهم به تسلط عالی برسید. به طور خلاصه و جامع و کاربردی نکات و مطالب مهم و کلیدیرا به خاطر سپرده و باعث شود آرامش و انگیزه‌ی شما در مطالعه بالاتر رود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 206 views بار دسته بندی : جزوات دین و زندگی تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.