جزوه 92 دانلود جزوه جمع بندی تاریخ ادبیات نظام جدید - جزوه

جزوه جمع بندی تاریخ ادبیات نظام جدید، توسط جناب محمد مهدی کامور در ۲۱ صفحه کاملا کاربردی تهیه و گردآوری شده است. و در اختیار داوطلبان و داتش آموزان گرامی و کلیه علاقمندان قرار گرفته است. لطفا برای دانلود جزوه جمع بندی ادبیات نظام جدید به ادامه مطلب بروید.

دانلود جزوه جمع بندی تاریخ ادبیات نظام جدید

با توجه به نوع و ساختار تست های تاریخ ادبیات کنکور قادر خواهید بود به سوالات این بخش در سر جلسه کنکور پاسخ بدهید . جالب است بدانید که برخی از داوطلبان و دانش آموزان قوی در همان ابتدا برای مطالعه تاریخ ادبیات کنکور تست های کتاب های کمک آموزشی استاندارد و مبتنی بر طراحی سوالات کنکور را کار می کردند و حتی تاریخ ادبیات نخوانده اند. اما حداقل توانسته اند ۲ سوال از ۳ سوال تاریخ ادبیات کنکور را پاسخ دهند. اما باید بدانید که این روش; روش مطلوب و استانداردی نیست و دانش آموزان باید از کتاب درسی تاریخ ادبیات را مطالعه کنند و برای تمرین و تکرار تست های تاریخ ادبیات کنکور یا تالیفی کتاب های کمک آموزشی استاندارد را تمرین کنند. 

داوطلبان باید نام تمام کتاب های نویسندگان و شاعران را یاد بگیرنند و از آن جایی که سئوالات کنکور تستی است، این کار بسیار راحت و آسان است. یکی از روش های پیشنهاد شده این است که نام کتاب را با نام نویسنده با هم به یاد بسپارید. مثلا : نصایح خواجه عبدالله.

از اولین روزهایی که تصمیم می گیرین برای کنکور بخوانید، تمام سعی تان را بکنید که هر هفته تاریخ ادبیات بخوانید. بنابراین اگر شما داوطلبان و دانش آموزان عزیز در وقت باقی مانده تا کنکورتان به دروس عمومی با جدیت بیشتری بپردازید و وقت بگذارید، حتماً می‌توانید نتیجه بهتری از تلاش و میزان مطالعه خود به دست آورید در ضمن در فرایند یادگیری و مطالعاتتون در این درس‌ مهم احتیاج به تکرارو مرور بیشتری دارید تا سرعت عمل و حضور ذهنی بالایی در طول زمان بدست بیارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 413 views بار دسته بندی : جزوات زبان و ادبیات فارسی تاريخ : 23 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.