جزوه 92 ناجا امروز پرچمدار امنیت و آرامش جامعه است - جزوه

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از موفقیتهای انقلاب اسلامی، تغییر  نگرش مردم نسبت به پلیس است، و این موفقیت مرهون رفتارها، منش ها و سلوک ارزشی نیروهای خدوم انتظامی در مواجهه با مردم است.

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی امروز با جمعی از پرسنل نیروی انتظامی دیدار و ضمن تبریک  این روز و تقدیر  از خدمات نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی، بسیاری از ناملایماتی ها را تحمل می کند و در شرایط سخت  تلاش می کند تا امنیت جامعه تأمین شود.

 وی افزود: یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی، تغییر نگرش مردم نسبت به پلیس است و این موفقیت مرهون رفتارها، منش ها و سلوک ارزشی نیروهای خدوم انتظامی در مواجهه با مردم است.

کاظمی تصریح کرد: تغییر نگرش مردم نسبت به نیروی انتظامی، یک دستاورد بزرگ است و ناجا امروز پرچمدار امنیت و آرامش در جامعه است.

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی، از یک نهاد انتظامی به یک نهاد اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است و ملجأ و پناهگاه مظلومان و ستمدیدگان در شرایط سخت و دشوار  است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: عشق به خدمت در نیروی انتظامی موج می زند و در مسیر مبارز با نا امنی، حفاظت از مرز های کشور، مبارزه با قاچاق مواد مخدر وکالا، امنیت شهری و …بی وقفه تلاش می کند.

وی با بیان این که، همواره شاهد خدمات بی منت نیروی انتظامی در همه عرصه ها هستیم، اظهار کرد: بزرگ ترین ویژگی ناجا، «سعه صدر» آنان است و این ویژگی را در حوادث مختلف نشان داده و همواره در کنار مردم بوده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مجموعه ای است که حفاظت از قانون را وظیفه خود می داند و«امانتدار جامعه» است در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اذعان کرد: مبارزه با فساد در دستور کار ناجا قرار داردو این نیرو، بارها وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی ثابت کرده است.

در پایان این جلسه از تعدادی از نیروی انتظامی مستقر در حوزه ستادی آموزش و پرورش، تجلیل شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکراست؛ در همین راستا برخی از معاونان وزارت آموزش و پرورش، از جمله مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت و قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس، با حضور در محل کار نیروی انتظامی  با پرسنل خدوم ناجا دیدار و از تلاش های آنان تجلیل کردند.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 200 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها