جزوه 92 دانلود 210 تست جمع بندی زیست شناسی پایه دهم با پاسخ - جزوه

۲۱۰ تست جمع بندی زیست شناسی سال دهم با پاسخ تشریحی و کلیدی توسط جناب عباس بهمنی در ۶۰ صفحه کاملا کاربردی تهیه و تدوین شده است. لطفا برای دانلود ۲۱۰ تست جمع بندی زیست شناسی پایه دهم با پاسخ به ادامه مطلب بروید. 

دانلود 210 تست جمع بندی زیست شناسی پایه دهم با پاسخ

البته باید توجه نمایید که سوالات تستی استاندارد نکته های بسیار مهمی دارند و برای جواب دادن باید سطح تسلط و اطلاعات بالایی داشته باشید بدانید که هرگز به این شکل نیست که تعدادی جمله ی ساده تبدیل به سوال شده باشند و فقط تیپ شمارشی داشته باشند. دانلود ۲۱۰ تست جمع بندی زیست شناسی پایه دهم با پاسخ 
در مورد تست ها  به این نکته توجه کنید که اولا به اولین تستی که بلد نیستید رسیدید سوال تستی را رها کنید چون باید درستی یا نادرستی همه ی موارد رو صد در صد بدانید تا بتوانید جواب بدهید و دوما چون معمولا توی ازمون ها و کنکور قسمت اول اصولا سوالهای بسیار سخت هستند با توجه به سطح خودتون شاید بهتر باشد این سوالها رو بار اول جواب ندید و ازشون بگذرید چون وقت زیادی از شما می گیریند و دیگه به همه ی سوالها ممکن است نرسید.

یکی از مهمترین نکاتی که شما باید سر آزمون در ذهن داشته باشید، این است که “سوالات ساده” رو از دست ندهید. معمولا توی آزمون ها تعداد زیادی سوال آسان وجود دارد که خیلی از افراد می توانند جواب بدهند و به راحتی درصدهای بالا بدست بیارند اما وقتی اون سوالها کنار‌ سوالهای سخت دیگه قرار میگیرن بچه ها وقتشون رو سر سوالات سخت هدر میدن و سوالهای آسان رو از دست میدهند.

پس همیشه در نظر داشته باشید که اول باید سوالهای ساده را جواب بدهید و بعد از اون برید سراغ سوالات سخت تا در وقت کمتر سوالات بیشتری را جواب بدهید.

 

کلاس خصوصی آنلاین زیست شناسی با نفرات برتر آزمون سراسری. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کن

با مرکز مشاوره سایت کنکور ، معلم خصوصیت رو از بین رتبه برترهای کنکور انتخاب کن

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 455 views بار دسته بندی : تست های درس زیست ، جزوات زیست شناسی تاريخ : 23 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.