جزوه 92 دانلود واژگان زبان انگلیسی سطر به سطر کتاب درسی کل پایه ها - جزوه

واژگان زبان انگلیسی سطر به سطر کتاب درسی کل پایه ها، به طور کاملا کاربردی برای داوطلبان کنکوری و دانش آموزان عزیز تهیه و تنظیم شده است. که شامل لغات زبان پایه های دهم تا دوازدهم می باشد. لطفا برای دانلود لغات زبان انگلیسی کتاب درسی کل پایه ها به ادامه مطلب بروید.

دانلود واژگان زبان انگلیسی سطر به سطر کتاب درسی کل پایه ها

برای یادگیری یک واژه زبان انگلیسی بازه زمانی زیر بسیار یاری دهنده است.  وقتی واژه ای را خواندید؛ چه در کلاس یا از کتاب درسی و گاهی هم خارج از کتاب، آن را دوباره همان روز خیلی سریع مرور کنید. بعد یک هفته بعد همان واژه را دوباره بخوانید. در نهایت هم یک ماه بعد مجدد آن واژه را مرور نمایید. این زمان های مرور واژه ها، یادگیری لغات را تا دو برابر کارآمدتر می کنند. لغت  ها و واژه های زبان انگلیسی همیشه دور و بر ما هستند. از طریق دیدن فیلم و سریال، خواندن کتاب و مجلات انگلیسی می توانید یسری از واژگان را پیدا کنید. پس هر بار که لغت جدیدی می بینید،سعی کنید که آنها را یادداشت کنید.

لغات جدید زبان انگلیسی را در قالب جملات یا مکالمات یاد بگیرید. به یاد آوری کلمات به کمک جملات و مکالمات، بسیار ساده تر است. از طرف دیگر بعضی کلمات هم وجود دارند. که همیشه مشکل زا هستند. در این مواقع باید سعی کنید که آنها را به کمک هم معنی ها یا گروه بندی کردن به یاد بیاورید. از ماژیک های هایلایت با رنگ های مختلف  استفاده کنید.  واژگان سخت را هایلایت کنید. این روش میزان یادگیری را افزایش می دهد. زمانی که با دیگران تمرین کنید، هم سرگرمی بیشتری دارید. و هم یادگیری را آسان تر می کند. گروهی از دوستانتان که با همدیگر یک هدف مشترک دارید. نه تنها دایره واژگان خود را گسترش می دهید بلکه می توانید از همدیگر برای رفع اشکال هم کمک بگیرید. از جزوه لغات زبان انگلیسی سطر به سطر کتاب درسی پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم در این مسیر حتما بهره ببرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 359 views بار دسته بندی : جزوات زبان انگلیسی تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.