جزوه 92 دانلود جزوه کامل عربی دوره دوم متوسطه (مشترک) - جزوه

جزوه کامل عربی دوره دوم متوسطه(مشترک)، ویژه کنکور و امتحانات  که حاوی نکات و تست های فراوان به همراه تست های عربی کنکور های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ می باشد. توسط جناب علی عابدی دبیر عربی تیزهوشان  در ۶۴۱ صفحه بسیار جامع تهیه شده است. این جزوه ی کاربردی در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور و کلیه ی علاقمندان قرار گرقته است. لطفا برای دانلود جزوه کامل عربی دوره دوم متوسطه(مشترک) به ادامه مطلب بروید.

دانلود جزوه گسترده عربی دوره دوم متوسطه (مشترک)

مرحله تسلط به کتاب درسی عربی و مفاهیم بنیادی آن بسیار مهم می باشد و باید تمرکز کامل در این مرحله داشته باشید تا سرعت پیشرفت و تثبیت آموخته های شما افزایش چشمگیری داشته باشد. حتما در هنگام مرور مفاهیم و مطالب کتاب درسی خود از این جزوه خلاصه شده و راهبردی نهایت بهره را برده و سعی کنید به مطالب خلاصه شده در این جزوه به طور مداوم مراجعه نموده و اشکالات خود را برطرف سازید.

در کل درس عربی در بخش های زیرخلاصه  می شود:

ترجمه، قواعد، لغات

دانش آموزان و داوطلبانی در خواندن درس عربی برای کنکور موفق می شوند که بتواند با انگیزه بالا قواعد را بخواند.تست بزند و اشکالات را یادداشت کند. خوب سوال بپرسدو تجربیات خود را بنویسد. دایره لغات خود راتاآنجاکه میتواند بالا ببردزدن تست های جامع در زمان مقرر الزامی است  سعی کنید آمادگی خود را در زمان بندی خاص محک بزنید تا بتوانید تسلط به اطلاعات را با زمان بندی درست هماهنگ کنید. متأسفانه دیده شده که دانش آموزی تسلط کافی به قواعد دارد ولی در زمان مقرر و معین نمی تواند بیش از نیمی از تست ها را بزند، با این وجود باید سرعت عمل در تست زنی تمرین شود و یا حداقل با توجه به مدیریت تست زنی، بتوانید تست های آسان را حتمأ بزنید تا وقت کم نیاورده و بتوانیم درصد و نتیجه دلخواه و هدف خود را کسب نمایید.

 

کلاس خصوصی آنلاین عربی با نفرات برتر آزمون سراسری. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کن

با مرکز مشاوره سایت کنکور ، معلم خصوصیت رو از بین رتبه برترهای کنکور انتخاب کن

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 247 views بار دسته بندی : جزوات عربی تاريخ : 23 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها

، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،