جزوه 92 دانلود جزوه قواعد عربی از پایه تا کنکور - جزوه

جزوه قواعد عربی از پایه تا کنکور، یک جزوه ی جامع، منظم و سودمند از کل قواعد کتاب عربی کل پایه ها می باشد. و تالیف جناب طهمورث سلیمانی در ۱۴۳ صفحه می باشد. که در اختیار داوطلبان کنکوری و دانش آموزان عزیز قرار گرفته است. لطفا برای دانلود جزوه قواعد عربی از پایه تا کنکور به ادامه مطلب بروید.

 

 جزوه قواعد عربی از پایه تا کنکور

درس عربی را به صورت مفهومی مطالعه کنید و به یاد بسپارید. هتگام مطالعه ی این درس عمومی به خوبی زمان را مدیریت کنید و از مطالعه مفهومی و متمرکز این درس غافل نشوید. یک روش بسیار مناسب برای مطالعه درس عربی تقسیم بندی مباحث مطالعاتی موجود در این درس می باشد مثلا می توانید عربی را کلا به دو قسمت تقسیم کنیدیک قسمت ترجمه و قسمت بعدی قواعد. برای بخش مربوط به ترجمه باید دایره لغات قابل توجهی داشته باشید پس لغات را تا حد امکان حفظ کنید که بسیار برای ترجمه به آنها نیاز دارید.   سعی کنید تمامی لغات و متون موجود در کتاب درسی را بخوانید و معنی شان را بدانید تقریبا تمامی آنها را پوشش بدهید. برای قسمت بعدی که شامل قواعد می شود اول کتاب درسی را مطالعه نموده و بعد سراغ یک جزوه آموزشی راهبردی استاندارد بروید برای راحت شدن این مرحله این جزوه جامع  قواعد عربی از پایه تا کنکور به شما دانش آموزان عزیز پیشنهاد می گردد که در آن کل قواعد عربی آورده شده است. 

تا جایی که می توانید برانامه ریزی کنید برای مرور های مداوم و متمرکز و دائما تست بزنید. به قدری تست بزنید که تستها تا حدودی راهنمای شما در یادآوری سریع نکات درسی شوند و قادر باشید جواب را به سرعت پیدا کنید. در ضمن مرحله تسلط به کتاب درسی خود و مفاهیم بنیادی آن بسیار مهم می باشد و باید تمرکز کامل در این مرحله داشته باشید تا سرعت پیشرفت و تثبیت آموخته های شما افزایش چشمگیری داشته باشد. حتما در هنگام مرور مفاهیم و مطالب کتاب درسی خود از این جزوه خلاصه شده و راهبردی نهایت بهره را برده و سعی کنید به مطالب خلاصه شده در این جزوه به طور مداوم مراجعه نموده و اشکالات خود را برطرف سازید.

 

کلاس خصوصی آنلاین عربی با نفرات برتر آزمون سراسری. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کن

با مرکز مشاوره سایت کنکور ، معلم خصوصیت رو از بین رتبه برترهای کنکور انتخاب کن

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 348 views بار دسته بندی : جزوات عربی تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.