جزوه 92 دانلود جزوه خلاصه شده شیمی کنکور - جزوه

جزوه ی خلاصه شده ی شیمی، به طور کاملا کاربردی در ۱۰۶ صفحه برای داوطلبان کنکوری و دانش آموزان عزیز تهیه و تدوین شده است. در این جزوه تست های تالیفی و ترکیبی و همچنین سوالات کنکور سالهای مختلف از شیمی برای کلیه علاقمندان گردآوری شده است برای دانلود جزوه ی خلاصه شده ی شیمی به ادامه مطلب بروید.

دانلود جزوه ی خلاصه شده ی شیمی

موفقیت در مطالعه ی درس شیمی، پیوستگی و ارتباط مباحث مختلف با یکدیگر می باشد؛ به این صورت که یادگیری هر مبحث جدید، بر پایه آموخته های فرا گرفته شده ی روز قبل بنا شده است و برای تسلط بیشتر در یادگیری، باید مطالب جلسات قبل را با تمرکز مرور نمایید. بنابراین بهتر است که قبل از مطالعه و یادگیری مباحث جدید، اشکالات خود را در قسمت های پایه ی شیمی برطرف سازید که بهترین راه حل برای این مورد، مطالعه ی درس، بلافاصله بعد از تدریس می باشد تا مبحث مورد نظر در ذهن دانش آموزان کاملا ثبت شود.

موارد مورد توجه برای یادگیری مفید :

درهنگم مطالعه ی شیمی در یک دفتر نکات و فرمول های مهم و مواردی که به نظرتان مهم و طلایی هستند را یادداشت کنید و همراه خود نگه دارید. این یادداشت برداری وخلاصه نویسی ها علاوه بر تسریع فرآیند یادگیری، شما را در زمان مرور منظم نیز یاری می نماید. 

 امتحانات نهایی اغلب به صورت سراسری برگزار می گردد و لازم است  دانش آموز تمام مباحث کتاب درسی را مورد مطالعه قرار دهد زیرا کتاب درسی بهترین منبع برای امتحانات نهایی می باشد. همچنین دانش آموز می تواند برای یادگیری بیشتر، از کتب و جزوه های کمک درسی استفاده نماید. در اینجا در جزوه ی خلاصه شده ی شیمی، در هر فصل یکسری تست های تالیفی و ترکیبی و همچنین سوالات کنکور سالهای مختلف برای تمرین و بادگیری بیشتر و آمادگی هر چه بهتر برای امتحانات در اختیار کلیه علاقمندان قرار داده شده است. تا به تسلط و تمرکز دلخواهتان دست یابید.

ودر آخر پیوسته و با تجدید قوا تلاش‌تان را ادامه بدهید!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 183 views بار دسته بندی : جزوات شیمی تاريخ : 23 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.