جزوه 92 دانلود جزوه جمع بندی شیمی پایه دهم - جزوه

جزوه جمع بندی شیمی پایه دهم، به طور کاملا کاربردی و استاندارد در ۵۶ صفحه برای داوطلبان کنکوری و دانش آموزان عزیز تهیه و تنظیم شده است. در این جزوه نکات مهمی از شیمی سال دهم برای کلیه علاقمندان گنجانده شده است؛ لطفا برای دانلود جزوه جمع بندی شیمی پایه دهم به ادامه مطلب بروید.

دانلود جزوه جمع بندی شیمی پایه دهم

شناخت مفاهیم و پدیده های مرتبط با علم شیمی از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. شیمی پایه دهم یکی از دروس مهم تخصصی دانش آموزان پایه دهم نظام جدید است، که بسیاری از دانش آموزان را در مواجه با امتحانات میان ترم و پایان ترم دچار چالش های بسیار زیادی می کند. برای یادگیری شیمی باید وقت کافی در نظر بگیرید. انتظار نداشته باشید که فورا همه چیز را بفهمید؛ در واقع بهترین دانش‌آموزان نیز قبل از آنکه واقعا همه چیز را بفهمند، اول باید بر مطالب درسی تسلط لازم را دارا باشند. حتما برای مرور منظم مطالب درسی و حل مسئله، زمان کافی در نظر بگیرید. مطالعه ی شیمی فقط در روخوانی سطحی کتاب خلاصه نمی‌شود و شامل بخش‌هایی مانند حل مسئله، روخوانی متمرکز، مرورهای استاندارد قسمت‌های مختلف فصل، انجام آزمایش‌‌ها، شرکت در کلاس‌های رفع اشکال، مطالعه‌ی درس به‌تنهایی یا با دوستان و درس دادن به بقیه است. اگر تمام اینها را انجام بدهید، بهترین نتیجه‌ی ممکن را به‌دست خواهید آورد. در ضمن مطالعه جزوات خلاصه ی استانداردو دارای نکات مهم از فصول مهم کتاب شیمی هم در کنار مطالعه کتاب درسی بسیار تاثیرگذار می باشد.

افراد مختلف با سرعت‌ها و روش‌های متفاوتی شیمی را یاد می‌گیرند. منابع و ابزارهای بسیاری برای یادگیری شیمی وجود دارد. هنگام مرور کردن  فقط روی فهمیدن همان سؤال خاص تمرکز نکنید و سعی کنید سایر سؤالاتی را که ممکن است درمورد آن موضوع مطرح شوند، را هم حتما در فرآیند مطالعاتی تان پوشش مناسب دهید.

 ودر آخر پیوسته و با تجدید قوا تلاش‌تان را ادامه بدهید!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : جزوات شیمی تاريخ : 23 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.