جزوه 92 دانلود تستهای جمع بندی لغت و املا فارسی پایه دهم - جزوه

دانلود تستهای جمع بندی لغت و املا فارسی پایه دهم : شامل ۱۰۱ تست جمع بندی لغت و املا فارسی دهم بهمراه پاسخ تشریحی که توسط جناب وسکری طراح آزمون های معتبرکشوری کاملا کاربردی تهیه و گردآوری شده است و در اختیار داوطلبان و داتش آموزان گرامی و کلیه علاقمندان قرار گرفته است. لطفا برای دانلود تستهای جمع بندی لغت و املا فارسی پایه دهم به ادامه مطلب بروید.

دانلود تستهای جمع بندی لغت و املا فارسی پایه دهم

برای یادگیری روش مطالعه لغت و املای فارسی، آشنایی با نحوه طراحی سوال‌های آن است. در کنکور سراسری چندین روش مهم برای زدن تست های لغت و املا وجود دارند که می توان از این روش برای شناسایی بیشتر استفاده کرد.مانند

  • کلماتی از یک جمله را مشخص شده و از شما درباره معنی یا املا آن‌ها سوال می‌شود.
  • تمام گزینه‌ها صرفا شامل کلمات هستند و شما باید گزینه‌ای را که بیشترین غلط یا کم‌ترین اشتباه را دارد پیدا کنید.
  • لغاتی در صورت تست آورده می‌شود و شما باید تکلیف درستی یا غلط بودن املا یا معنی آن‌ها را مشخص کنید.
  • طراح از دانش‌آموز درباره مطابقت داشتن املای هرکلمه با معنای کلمه‌ای که جلوی آن نوشته شده سوال می‌کند.

البته تیپ سوال‌ها محدود هستند، اما جواب دادن به آن‌ها ممکن است دشوار یا وقت گیر باشد. از حذف کردن این مبحث ازبرنامه مطالعاتی خود بپرهیزید. توجه کنید که اگر لغت و املا را حذف کنید،امکان دارد که درصد بسیار خوبی را از دست بدهید پس بهترین کار این است که روش مطالعه لغت و املا را یاد بگیرید. چون فقط حل کردن یکی دو تست بیشتر نیست. اگر روش مطالعه لغت و املا برای کنکور را یاد بگیرید، می‌توانید به حدود سی درصد از سوالات به راحتی پاسخ دهید. این در حالی است که حل تست‌های قرابت، نیازمند دانش لغت املا هستند و به عبارتی هم شاید نتوانید تست‌های زبان فارسی را بدون تردید پشت سر بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 320 views بار دسته بندی : تست های درس ادبیات و زبان فارسی ، جزوات زبان و ادبیات فارسی تاريخ : 19 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.