جزوه 92 بهترین موس های بی سیم ارزان بازار | موس های بیسیم اقتصادی - جزوه

بهترین موس های بی سیم ارزان بازار | موس های بیسیم اقتصادی

دنبال بهترین موس بیسیم ارزان هستید؟ کار سختی در پیش دارید اما در ادامه برترین موس های ارزان بی سیم را به شما معرفی می‌کنیم. باید به این نکته توجه داشته باشید که بهترین موس های وایرلس اقتصادی کیفیت‌های متفاوتی دارد. پس قبل از انتخاب، به مشخصات فنی آن توجه کنید.

کیفیت را فدای قیمت نکنید! در گذشته برترین موس های ارزان بی سیم بدنه‌ای ضعیف و کیفیتی نامطلوب داشتند. حتما شما هم با خرید یک موس ارزان، پس از چند هفته متوجه اشکالات کلیدها و کیفیت پایین اسکرول آن شده‌اید. بنابراین در هنگام خرید ارزان ترین موس های بلوتوثی بازار، به اولین چیزی که باید دقت کنید، کیفیت آن است. سپس گارانتی، می‌تواند خیال شما را از بابت کیفیت راحت کند. ما در ادامه فهرستی از برترین موس های ارزان بی سیم بازار ایران را قرار داده‌ایم. امیدوارم این لیست به دردتان بخورد. با ایده همراه باشید.

بهترین موس های بیسیم ارزان

  1. تسکو مدل TM 666W بهترین موس بیسیم ارزان بالای ۱۰۰ تومن

موس بی سیم تسکو (TSCO) مدل TM 666W در صدر فهرست بهترین موس های وایرلس اقتصادی جای دارد. این موس دارای وزن فوق سبک ۵۲ گرمی است و بدنه آن از جنس پلاستیک ABS ساخته شده که دوام و مقاومت بالایی دارد. این محصول از طریق دانگل وایرلس USB با دستگاه‌های شما ارتباط برقرار می‌کند و قابلیت استفاده با هر دو دست را دارد. از این رو فرقی نمی‌کند راست دست باشید یا چپ دست. بر روی ماوس بی سیم تسکو مدل TM 666W که در دسته بهترین موس های وایرلس اقتصادی بازار قرار می‌گیرد، به تعداد ۴ عدد کلید تعبیه شده که حسگر نوری آن روی دقت‌های ۸۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰، DPI قابل تنظیم است. انرژی مورد نیاز این ماوس بی سیم از طریق ۲ باطری نیم قلم تامین می‌شود و فرکانس پاسخگویی آن ۲٫۴ گیگاهرتز است.

برای خرید لوازم مورد نیاز می تونید به فروشگاه اینترنتی مرکز تکنولوژی ایده مراجعه کنید.

  1. سادیتا مدل SM-R301 OWL: بهترین موس بیسیم ارزان زیر ۱۰۰ هزار تومان

اگر به دکمه تنظیم حساسیت نیازی ندارید، خرید ماوس بی سیم سادیتا مدل SM-R401 OWL بهترین گزینه برای همراه لپ تاپ یا کامپیوتر شما است. این موس اپتیکال از یک دانگل USB استفاده می‌کند و راه ارتباطی آن با کامپیوتر، همین دانگل کوچک است. کافیست دانگل دستگاه را به یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز یا مک متصل کنید تا ارتباط موس بی سیم سادیتا مدل SM-R401 OWL بلافاصله برقرار شود. ارگونومی عالی این ماوس اپتیکال، آسایش شما را در هنگام کار با آن تضمین می‌کند و از بهترین موس های وایرلس اقتصادی است.

  1. ماوس بی سیم رپو مدل M100 Silent

موس بی سیم رپو مدل M100 Silent به گونه ای طراحی شده که با فشردن کلیدهای آن هیچ صدایی به گوش شما نمی‌رسد. اگر در نیمه‌های شب می‌خواهید از لپ تاپ خود برای انجام پروژه استفاده کنید و نگران صدای مداوم کلید ماوس هستید، این ماوس به کار شما می‌آید. ماوس Rapoo M100 Silent از طریق دانگل وایرلس به کامپیوتر و لپ تاپ متصل می‌شود. دقت حسگر نوری این ماوس ۱۰۰۰ DPI در نظر گرفته شده و با یک باتری قلمی تا ۹ ماه به طور مداوم قابل استفاده است. سازندگان ماوس Rapoo M100 Silent آن را به گونه ای طراحی کرده اند که با هر دو دست می‌توان با آن کار کرد. نکته بسیار مهم در خرید یکی از بهترین موس های وایرلس اقتصادی، رپو مدل M100 Silent سازگاری آن با بلوتوث و دانگل است و بدین ترتیب می‌توانید دستگاه را بدون اشغال پورت USB کامپیوتر یا لپ تاپ نیز به کار ببرید.

  1. موس بی سیم هویت مدل MS 622GT

اگر از آن دسته افرادی هستید که کیفیت برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، ما به شما ماوس بی سیم هویت مدل MS 622GT را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول در دسته برترین موس های ارزان بی سیم قرار می‌گیرد و دارای رابط دانگل وایرلس است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید تا شعاع ۱۵ متر با سیستم خود کار کنید. موس بی‌سیم هویت مدل MS 622GT در ابعاد ۱۱۱٫۶x 72.5 x 42.3 میلی‌متر با ظاهری زیبا و ارگونومی منحصر به فرد طراحی و ساخته شده تا بتواند رضایت را در مصرف کننده به حد اعلا برساند.  ماوس بی سیم هویت مدل MS 622GT دارای حسگر نوری با دقت ۸۰۰، ۱۰۰۰، ۱۶۰۰، DPI و روی آن ۶ کلید با عمر ضربه پذیری بالا تعبیه شده که برابر با ۳ میلیون بار کلیک است و از بهترین موس های وایرلس اقتصادی است.

  1. تسکو مدل TM 688W: بهترین موس بیسیم ارزان زیر ۱۰۰ تومان

در خرید ماوس، یکی از بهترین موس های بیسیم تا ۲۰۰ تومن، از برند تسکو است که حتما باید در نظر بگیرید. این ماوس وزن کمی دارد و به راحتی جابجا می‌شود. به علاوه کیفیت ساخت بالایی دارد و ظاهر ساده و شیکی دارد. این ماوس اپتیکال، دقتی معادل ۱۶۰۰dpi دارد و به وسیله دانگل وایرلس به لپ تاپ شما متصل می‌شود. به طور کلی اگر به دنبال قیمت مناسب و کیفیت بالا در موس های وایرلس زیر ۱۰۰ تومن هستید، این ماوس را خریداری کنید. با طراحی ارگونومیک، دچار خستگی مچ دست نخواهید شد. برد مفید آن ۱۰ متر است و دکمه‌های آن نرم هستند.

  1. ماوس بی سیم تسکو مدل TM 664W

یکی دیگر از محصولات خوب تسکو، ماوس بی سیم تسکو مدل TM 664W است که از جنس پلاستیک ABS ساخته شده است و وزنی معادل ۵۸ گرم دارد. به این صورت بسیار سبک بوده و مناسب برای جابجایی راحت و سریع است‌. با استفاده از یک دانگل وایرلس به کامپیوتر و سیستم شما وصل می‌شود و دارای برد مفید ۱۰ متری است. این ماوس مانند بقیه موس های کمتر از ۲۰۰ هزار تومان تسکو، دارای طراحی ارگونومیک است که راحتی استفاده در طولانی مدت را برای شما به ارمغان می‌آورد. تعداد کلیدهای این ماوس ۴ عدد است و دقت آن حداکثر ۱۶۰۰dpi است.

  1. ماوس بی سیم گیمینگ وریتی مدل V-MS5118GW

ماوس بی سیم گیمینگ وریتی مدل V-MS5118GW کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و این موضوع با توجه به قیمت مناسب آن، بسیار قابل توجه است. اگر به محصولات وریتی علاقه مند هستید و یک گیمر حرفه ای هستید، این ماوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ماوس اپتیکال است و دانگل وایرلس آن درون بدنه قرار دارد. این ماوس حرکتی آزاد و سریع دارد که قدرت آن توسط یک باتری قلمی، تامین می‌شود‌. همچنین شما می‌توانید سرعت پوینتر ماوس را به دلخواه خود تنظیم کنید. کلیدهای ماوس عمری معادل یک میلیون بار ضربه دارند. با توجه به ویژگی‌هایی که گفته شد، این یکی از ارزشمندترین خریدهایی است که در مورد موس بیسیم ارزان بدون نیاز به دانگل می‌توانید داشته باشید.

مرکز تکنولوژی ایده فروشگاهی در دستان تو ، با خیالی راحت خرید کنید.

 

  1. ماوس بی سیم تسکو مدل TM 660W

ماوس TM 660W از پلاستیک فشرده ساخته شده است و وزن معادل ۵۰ گرم دارد. این ماوس با یک حسگر اپتیکال کار می‌کند و سرعت ۸۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ نقطه بر اینچ دارد. از نظر ظاهری هم ظاهری ساده و قابل قبول دارد که با توجه به قیمت آن، ارزش زیادی دارد. همچنین با یک باتری قلمی کار می‌کند و می‌توانید پس از اتمام شارژ، آن را جایگزین کنید. این ماوس دارای یک دکمه تنظیم سرعت هم هست که بسته به استفاده شما می‌تواند تغییر کند. به صورت کلی اگر برای استفاده معمول و روزمره به دنبال ماوس خوب و مقرون به صرفه هستید، این برای شما است.

  1. ماوس بی سیم رپو مدل ۱۶۲۰

ماوس بی سیم رپو مدل ۱۶۲۰ یکی از محصولات خوب رپو است که قیمت مقرون به صرفه ای دارد و با ویژگی‌های خوب خود، خرید ارزشمندی محسوب می‌شود. این ماوس یک ماوس کوچک محسوب می‌شود و راحتی زیادی را برایتان به ارمغان می‌آورد. این ماوس دارای سه دکمه است که کنترل را برای شما آسان می‌کند. همچنین عمر این کلیدها هم طولانی است که آن را به یک محصول مقرون به صرفه تبدیل می‌کند. این ماوس از یک باتری قلمی قدرت می‌گیرد و برای ارتباط از یک دانگل یو اس بی استفاده می‌کند. شما می‌توانید از آن برای هر کامپیوتر و لپ تاپی استفاده کنید. حساسیت آن نیز ۱۰۰۰ نقطه بر اینچ است که حرکت آن را سریع می‌سازد.

  1. سادیتا مدل SM-404 OWL: بهترین موس بیسیم ارزان زیر ۱۰۰ هزار تومن

ماوس سادیتا مدل SM-404 OWL با قیمت بسیار مناسب، برای استفاده معمول کاربران کاربردی است‌. این ماوس دارای وزن سبک است و راحت جابجا می‌شود. همچنین جنس آن بسیار خوب است و در مقابل ضربه، آسیب نمی‌بیند. این ماوس دارای چهار دکمه چپ، راست، اسکرولر و تنظیم حساسیت است. این ماوس دارای حساسیت ۱۰۰۰dpi است که ویژگی مهمی محسوب می‌شود. مهم ترین ویژگی این ماوس قیمت آن است که با ویژگی‌های بسیار عالی عرضه می‌شود. شما می‌توانید این موس ارزان بیسیم تا سقف ۲۰۰ هزار تومن را از فروشگاه ایده خریداری کنید.

بهترین موس های بی سیم ارزان بازار در این اینجا به پایان رسید لطفا نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید به مرکز تکنولوژی ایده مراجعه نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 65 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 5 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.