جزوه 92 بدلکاری تام کروز روی هواپیما در پشت صحنه فیلم Mission Impossible 8 - جزوه

تصاویری از پشت صحنه تولید فیلم Mission Impossible 8 منتشر شده که خبر از بدلکاری دیوانه‌وار دیگری از تام کروز می‌دهد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 هم‌اکنون به پایان رسیده و این فیلم مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند و حالا تیم تولید آماده شروع فیلم‌برداری فیلم Mission Impossible 8 می‌شود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید قسمت هشتم فیلم Mission Impossible منتشر شده که خبر از بدلکاری جذاب دیگری از تام کروز، بازیگر نقش ایتن هانت می‌دهد.

این تصاویر در طول هفته شکرگزاری گرفته شده که تام کروز در ارتفاع ۶۰۹ متری روی یک هواپیما قدیمی در کمبریج مشغول به بدلکاری دیده می‌شود. در ابتدا تصور می‌شد که این موضوع ارتباطی به فیلم Mission Impossible 8 ندارد، اما در ادامه منابع نزدیک به فیلم تایید کردند که کروز در حال تمرین بدلکاری برای این فیلم و آماده شدن برای آن بوده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر جذاب و دیوانه‌وار را تماشا کنید:

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل و مارک گیتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible نیز بازگشته است.

مدتی پیش پارامونت از تأخیر دوباره تاریخ اکران فیلم Mission Impossible 7 تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ (۸ مهر ۱۴۰۱) خبر داد. همچنین تاریخ اکران فیلم Top Gun: Maverick، دیگر فیلم تام کروز نیز تا تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) عقب افتاده است. بااین‌حال، فیلم Mission Impossible 8 همچنان قرار است در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) اکران شود، اما زمان شروع تولید این فیلم اکشن هنوز مشخص نشده است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 16 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.